Телефония

ISDN сервис

ISDN технологиясы (IntegratedserviceDigitalnetwork) деректерді тарату мен телефон желісі қызметтеріне толық цифрлық қатынау мүмкіндігін ұсынады.

Толығырақ

ҚТБ, ХАТБ

Қалааралық және халықаралық байланыс арналарына шығу басымдылығымен жоғары сапалы жергілікті, қалааралық және халықаралық байланыс. Зияткерлік желі қызметтерін пайдалану мүмкіндігімен корпоративтік телефон желілерін құру.

Толығырақ

Бірыңғай нөмір

Бірыңғай нөмір – ҚР территориясында филиалдық желіге ие корпоративтік клиенттер үшін табысты бизнесті жүргізудің құралы болып табылады. Бұл қызмет барлық елдер бойынша өзінің ақпараттық ресурстарға қатынаудың (Call-Center, CRM және т.б.) бірыңғай нөмірін алу мүмкіндігін ұсынады.

Толығырақ

Toll Free

Tollfree қызметі (8 – 800 – *** – ****) қызметі арнайы телефон нөмірді ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Аталған телефон нөмірге келетін барлық қоңыраулар, халықаралық және қалааралықты қоса есептегенде, компания-нөмір иесімен төленеді. Басқа сөзбен айтқанда, қоңырау телефон нөмірінің иесі есебінен жүргізіледі.

Толығырақ

ID Phone

ID Phone – ІР-желілер/деректерді тарату желілері базасында сервистер мүмкіндігімен дәстүрлі телефон байланысының қасиеттерін өзіне үйлестіретін қызмет. «KazakhstanOnline» дәстүрлі телефониясындағыдай аталған қызмет жергілікті, қалааралық және халықаралық дауыстық байланыс сапасының ажырамас деңгейін, сонымен қатар тікелей қалалық нөмірлерді сипаттайды.

Толығырақ

Business trunk

BusinessTrunk қызметі – Клиенттің телефон стансасын (РВХ) «Қазақтелеком» АҚ SIP торнамасына қосу үшін ұсынылады.

Толығырақ

Мониторинг SIP-телефонии

«SIP-телефония мониторингі» қызметі – клиенттерге телефон аппараттары немесе бағдарламалық телефондардың жұмысқа қабілеттілігін онлайн режимінде бақылауға мүмкіндік береді. Қызмет әсіресе, көп телефон аппараттарын немесе бағдарламалық телефондарды пайдаланған кезде және тарамдалған филиалдық құрылымдар үшін қолайлы, бұзылымдарды жою мерзімін қысқартады.

Толығырақ

Автоматты ақпараттандыру

«Автоматты қоңырау шалу» қызметі – интерактивті дауыстық қолдауды пайдаланумен автоматты қоңырау шалу арқылы абоненттерді телефондық ақпараттандыруды ұйымдастыруға бағытталған. Қызмет аясында Клиенттің қажеттілігіне байланысты әртүрлі сценарийлерді құруға болады.
Sms-хабарлама қызметі – бұл қысқа хабарламаларды қабылдау және беру технологиясының көмегімен сіздің клиенттеріңізді, серіктестеріңізді және басқа да тұлғаларды ақпараттандыру.

Толығырақ