Автоматты ақпараттандыру

Автоматты қоңырау шалу

«Автоматты қоңырау шалу» қызметі абоненттерді оларға автоматты қоңырау шалу арқылы мекенжайлық ақпараттардыруды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Мемлекет ішіндегі қоңыраулар бекітілген телефондар, сонымен қатар ұялы телефондарда іске асырылады.

«Автоматты қоңырау шалу» қызметі – клиенттің қажеттілігіне байланысты қоңырау шалудың әртүрлі сценарийлерін құру және орындау үшін пайдаланылуы мүмкін:

• байланыс қызметі, ЖКХ және т.б. үшін борышкерлерге қоңырау шалу

• клиенттерді өзгерістер немесе қызметтерді ұсынудың жаңа талаптары туралы құлақтандыру
• жарнамалық компанияларды жүргізу мақсатында абоненттер тобына қоңырау шалу
• таңдаулы компанияларды жүргізу мақсатында абоненттер тобына қоңырау шалу
• әлеуметтік сауалнамаларды жүргізу мақсатында абоненттер тобына қоңырау шалу
• викториналар, лотереялар және т.б. жүргізу үшін абоненттер тобына қоңырау шалу.
Автоматты қоңырау шалудың қызметтері:
• берілген критерийлер бойынша жасалған тізімнің негізінде желі абоненттеріне автоматты қоңырау шалуды ұйымдастыру (кесте бойынша немесе талап бойынша);
• деректердің сыртқы дереккөздерінен, оның ішінде http-серверлері, ДБ және мәтіндік  файлдардан қажетті мәліметтерді алумен дауыстық мәзір арқылы желі абоненттерімен интерактивті өзара әрекеттестікті ұйымдастыру;
• аудио-файлдарды қою арқылы абоненттерге ақпараттық материалдарды ұсыну;
• абонеттердің сыртқы деректерді сақтаумен өзара әрекеттесу жүйесінің нәтижесін сақату;
• тапсырыс берушіге қажетті түрде орындалған жұмыстар туралы есепті ұсыну (Тапсырыс берушінің ТС бойынша), қызмет көрсету сценрийін өзгерту және кеңейту.

Қызметтің негізгі артықшылықтары:
• ҚР территориясында абоненттердің орналасу орнына тәуелсіз әрбір қоңырау үшін бекітілген төлем.
• «Қазақтелеком» АҚ желілері мен ұялы операторлар желісіне шалынатын қоңыраулардың тиімті тарифтері

• әрбір клиенттің қажеттілігіне жеке әсер ету, клиент қызметінің ерекшеліктерін ескеру
• қоңырау шалу үдерістерін толық автоматтандыру, есептерді қалыптастыру, клиенттермен жұмысты автоматтандыру

• қызметтің, оның төлемі мен ұсынудың толық айқындылығы

• адам факторларын азайту.

Sms-хабарлама

«SMS-хабарлама» қызметі – SMS-хабарламалардың шексіз санын жалпы таратуға мүмкіндік береді.

«SMS-хабарлама» қызметі – келесілер үшін пайдаланылуы мүмкін:

• жарнамалық және таңдаулы компаниялар
• викториналар, лотереялар және т.б. жүргізу
•  агенттіктер мен туристерді ұшақ ұшуының аустырылуы туралы құлақтандыру
• агенттіктер мен мүделлі туристер арасында тез сатылатын жолдамаларды жарнамалау
• Сіздің компанияңыздағы маңызды оқиғалар, жаңа қызметтердің пайда болуы және т.б. туралы құлақтандыру.
• қызметкерлерді корпоративтік басқару – фирма қызметкерлеріне маңызды жедел ақпараттарды, ұйымдастырушылық іс-шараларды және т.б. тарату
• клиенттерге қызметтерге ақы төлеуді жүргізу қажеттілігі туралы ескерту.